Get your own Digital Clock

Isnin, 5 Julai 2010

Nak cuBa SesuAtU ...yG bAru

Aku nie sebenarnya...nak berhijrah. Berubah angin sikit, nak buat biz sampingan. Aku sekarang nie..tengah mengintai-intai peluang biz yang boleh aku buat secara kecil-kecilan. Sekarang nie aku dah start..sikit2 adalah biz tu sikit, nie sikit. Oklah..setakat nie. Baru start bulan lepas....aku tolong dia dan dia tolong aku ~sama-samalah kiranya~.
Mungkin aku dah dapat kekuatan dan betoi2 dah bersedia, pasal tu aku mula tanpa aku sedari...ha..ha. tu pun nak cerita. Pasal modal..aku start sikit dulu, yalah mana boleh tamak-tamak bak kata orang tu ~slow and steady~. Abang... aku pun support sama, jadi oklah kan.
Kat sini pun ramai sifu2 yang ada pengalaman buat biz mcm nie..so aku lucky dpt kongsi ngan diaorang nie antaranya....L_iz_ yang dah lama berkecimpung dlm bidang nie. Macam-macam dia jual....laris tu. Oklah..aku sajer jer nak potpet kat sini sbb ari nie tak der orang kat opis dan aku pun dah lama tak post aper2 kat sini.

2 ulasan:

  1. Jual kuih ker kak? Almaklumla dah dekat2 bulan posa and raya nih..

    BalasPadam
  2. Macam-macam ada..kui..kui..kui. Doakan yer..muge success..yeh!!

    BalasPadam

Hai!!!