Get your own Digital Clock

Khamis, 21 Oktober 2010

~ Ganti ~


BuLan niE....taHun niE....

ada beberapa benda dan perkara yang perlu aku ganti. Klu tak ganti tak boleh, mesti berganti. Jd sendiri mau ingatlah.. kan. benda yg nak diganti tu, semuanya nak guna duit...wang...money. tak perlah...aku pejam mata jer...melihat "ia" berlalu pergi. kata org yg pergi akan berganti...kan2x.

tapi hanya satu perkara jer..yg aku ganti tak perlu guna duit. coba teka? alah..takkan tak tau!!! puasa gantilah....hehehehe!!!! 9 hari aku nak ganti nie. Insyaallah aku akan settlekan secepat dan sebaik mungkin kerana "masa tidak menunggu" kita. hari aku dah start ganti puasa...aku dah plan nak ganti setiap hari Isnin dan Khamis. Harap apa yg aku plan nie....success!!!!
_
_
_

6 ulasan:

  1. selamat menganti apa yg patut diganti ye kak:-)

    BalasPadam
  2. itu harus....tengah on the waylah nie:

    kui..kui..kui!!!

    BalasPadam
  3. telefon... oooo telefon...

    where are youuuuu?

    BalasPadam
  4. masih ada...

    tak buat pelupusan lg. j/k perolehan hP belum buat keputusan utk kontrak pembelian yg baru.

    p/s:- jgn lupa msk meeting.

    ha!!ha!!ha!!...

    BalasPadam
  5. Ohh..selamat berpuasa ya akak..
    hik3x.

    BalasPadam

Hai!!!