Get your own Digital Clock

Khamis, 17 Februari 2011

Alhamdulillah....kesekian kalinya.

Alhamdulillah, aku panjatkan kesyukuran kepada Allah kerana aku masih dipanjangkan umur dan dibukakan pintu-pintu rezeki. Aku tak tau nak tulis apa, tak der idea. Sbb tu blog nie, tak berupdate. Lagi satu, aku memang sibuk dan memang tak sempat nak tulis kat dlm nie. kononnya.....

Memandangkan, hari nie harijadi aku. Aku nak ucapkan selamat harijadi buat diri aku sendiri dgn ucapan bersyukurlah dgn setiap apa yg telah aku miliki dan akan aku miliki. Amin....

hahaha...kelakar pulak rasanya. Oklah..berhenti disini dulu..........ya.

4 ulasan:

  1. ek elehhh... poyo je.. happy besday akk he3

    BalasPadam
  2. hahaha...memang pun!!

    tq. still 'V' ingat tu...jgn nak termuntah pulak.

    BalasPadam
  3. salam kenal jugak...mekasih sudi masuk blog akak....x sangka sorg lagi jiran terjumpa kat sini...hehehe...duk blok maner? dah pindah ker? akak duk blok A tingkat 3....nanti boleh la jumpa...private msg la kat no hp kat email akak, awiena_selamanya@yahoo.com (ok...tq)

    BalasPadam
  4. saya duk blok B tingkat 1. Belum pindah lg. Tengah sibuk mcm akak jugak...hehehe!!! buat aper2x yg patut.Insyaallah...nanti kita calling2.

    BalasPadam

Hai!!!