Get your own Digital Clock

Jumaat, 11 Mac 2011

Berpindah sudah..........

Sedih...sebenarnya nak melangkah keluar dari kuarters. mana taknya dah 6 tahun aku mendiaminya. Dari tak der anak sampai dah ada 2 anak. Suka, duka...semua adalah!!! malas nak citer. Oleh kerana rumah yg aku beli tu tak jauh sangat dr tempat kerja, kenalah aku duduk dan niat pun beli utk duduk. Apa2 jer..lah.

26.2.2011 sah...aku pindah ke rumah baru. Sekarang rutin aku pun dah berubah....semuanya kena awal klu tak lambatlah jawabnya. Apa..yg penting sekarang nie..semuanya dah selamat. Syukur...sgt2!!

4 ulasan:

  1. kak...
    26hb 3 belum smpi lagi kak:-)

    BalasPadam
  2. cahaya..

    tak perasan langsung...hahaha!!!
    telah diambil tindakan. tq sesangat...

    BalasPadam
  3. Owhh.... syoknya boleh duduk d rumah sendiri dah. Kami ni tak tahu lah bilanya dapat duduk umah sendiri nun..

    Sian pula umah di tinggalkan tanpa penghuni... sabar ya wahai rumah kita tunggu Mr.A pencen ya... hik3x.

    BalasPadam
  4. memang syok...

    tak per..nak wat cam no. Hik..hik..

    BalasPadam

Hai!!!