Get your own Digital Clock

Khamis, 16 Mei 2013

Nak masak apa ya????


Salam semua,
Sihat semua,

Sebenarnya..aku tengah keliru nak buat yang mana satu, tapi kedua-dua yang aku nak buat tu, berasaskan roti. Mana senang?? yang goreng ke atau yang bakar. Ceritanya begini, Aqil esok taskanya nak buat makan-makan sempena hari guru. Jadinya cikgu...request bawahlah apa-apa utk memeriahkan suasana hehehe!!!! tetapi ibubapa dilarang membawa jajan atau makanan ringan yang tak berkhasiat (tu aku setuju) bagus2 cikgu2 kat sini bertegas bab makanan mcm nie. Berbalik pada apa yang aku nak bawak esok nie ya....klu aku pilih yang goreng aku kena beli sosej dan bangun pagi-pagiiii. Klu pilih yang bakar pulak memang senang sikitlah kerja aku sbb semua bahan dah ada. Rasanya kanak-kanak suka yang goreng ke yang bakar. Ikut pandangan akulahkan....kanak-kanak mcm Aqil tu mcm suka yang goreng jerr??? tengoklah mcm mana nanti...esok kita tengok hasilnya ya..entah2 aku beli ajer!!! boleh gitu, teruk betoilah ibu Aqil nie hahaha..........



4 ulasan:

  1. Kalau menu bakar tuh menu apa kak? Kalau sosej gak saya rasa bakar lagi best sebab x kecut mcm goreng.

    BalasPadam

  2. yang bakar tu bingka roti dan yang goring tu roti sosej salut telur..

    BalasPadam
  3. confirm ler roti sosej salut telur..hehehe

    BalasPadam

Hai!!!