Get your own Digital Clock

Rabu, 12 Mac 2014

Resepi Kek Cawan


Assalamualaikum...semua

Chewah!!! mcm ada peminat. Petang ini, saya free..kerja semua dah settle. Daripada termenung sajer2kan ...baik kita tulis dan kongsi something kan..kan. Saya seronok sangat nak share resepi kek cawan oren yang saya jumpa dari blog:-


Resepinya sangat mudah dan ringkas. Dan yang paling penting bila dicuba menjadi. Saya sajerlah, try test dan tengok. Jadi ke tidak...Alhamdulillah menjadi you!!!! berbunga2 hatiku. So..hasilnya ku bekalkan untuk Majlis doa selamat rumah makcik ku. Oleh kerana tak puas makan di rumah, saya bancuh lagi hari Ahad utk kami dan kawan2 di office. Meh!! nak tepek sikit kek cawan saya tu..

Bancuhan hari Sabtu
Perasa Oren

Bancuhan hari Ahad
Perasa Oren tapi campur Coklat Chip


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hai!!!