Get your own Digital Clock

Isnin, 24 Oktober 2011

LuLuR sAtU BAdaN


Susah jugak ya..nak dapatkan daun Mambu nie ya.
Usaha kami berhasil setelah daun Mambu nie, kami perolehi dari seorang lelaki India. Pokok nie, tumbuh kat depan umah dia...
Alhamdulillah, lega rasanya. Bukan apa, Satu malam aniq tak tido, mengeluh sakit, gatal semua adalah.
Pening aku dibuatnya..
Jadi pagi2 sabtu..kami dah keluar umah cari daun Mambu nie...
Org tua2 kata daun nie, elok dibuat
mandi dan sapu buat mcm bedak sejuk..


tarraaa.....


Budak nie..memang tak tahan sakit. Aku lumur badan dia
dengan
bedak sejuk + daun Mambu
pun dia kata sakit. Sakit jiwa aku. SabarrRR!!! jelah

Tapi oklah semenjak aku mandikan dan lumurkan dengan daun tu, dengan izin Allah kuranglah dia merengek. Berasap telinga aku bila dia menangis mcm budak kecik. Manja sangat...kalah adik dia. Klu aku ckp mcm tu kat dia..pandai pulak marah aku balik. Anak..anak


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hai!!!