Get your own Digital Clock

Isnin, 5 Mac 2012

positif..positif..positif '+'

Siapa suka fikir perkara2 yang positif? angkat kaki...hahahaha!!!!

Bukan apa, sajer jer. Percaya tak korang bila kita fikir positif semua jadi senang. Kau org ada rasa tak mcm tu. Atau pun ada ke orang yang fikir positif rasa mcm tak best. (masalah tu...kih..kih). Masing2lah kan..manusia nie tak samer rambut sama hitam tapi hati lain2. Tapi peribahasa nie, rasanya dah mcm tak sesuailah sekarang sbb skrg nie rambut manusia mcm2 colour. boleh ke kita ubah mcm nie " rambut tak sama warna hati pun lain2" sedap ker cam gini. Eee..mmmm mcm pelik jer. hik..hik..hik..

Tapi betullah, klu ikut pengalaman sayakan. Bila kita suka berfikiran positif, hasil yang kita dapat Insyaallah mesti positif jugak. Betul..tak tipu. Tak caya sudah!!!
Bukan apa, aku sajer nak share pasal nie, kurang2 ada story utk hari nie. Boleh gitu..??
Sebenarnya ..hati aku nie ada terdetik something pagi nie. Jadi aku tengah didik hati nie supaya fikir positif pasal benda tu..tulah sebenarnya, itu jer!! Sebelum hati nie, jadi kotor sbb benda2 kecik nie. Baik aku jejaga..nanti free2 jer aku dpt dosa tanpa sedar dan hati jadi kotor. Tak naklah...
Ya Allah peliharalah hatiku...amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hai!!!