Get your own Digital Clock

Isnin, 23 Julai 2012

Ramadhan kali ini penuh makna..


Syukur kehadrat Ilahi, Ramadhan tahun nie lebih bermakna bagi kami. Apa yang aku cita-citakan tercapai, Insyaallah...ia tidak akan disisihkan dan aku mohon aku tidak akan mengabaikannya lagi. Pastu saat yang manis sekali, kami sekeluarga dah boleh solat terawih berjemaah kat surau rumah kami. Alhamdulillah, Allah telah memberi kemudahan dan kelapangan kepada kami. Aqil pun dah besar jadi mudahlah aku nak bersolat kat surau. Oklah perangainya masih boleh dikawal. Ramadhan tahun nie, aku harap Aniq dapat berpuasa penuh dengan jayanya. Insyaallah ya..sayang. Pastu apa lg ya.. hahaha!!!! tak nak membazir dan berlebih-lebihan. Semoga apa yang aku doakan dan harapkan akan kekal sampai bila-bila. Amin...

2 ulasan:

  1. Wah pregnant kan? tahniahhhh

    (^_^)

    BalasPadam
  2. salah...kak wanalah dulu. Kak wanakan banyak masa together-gether. Hahahaha!!!!!

    BalasPadam

Hai!!!