Get your own Digital Clock

Khamis, 18 Oktober 2012

Aniq..lepas nie conform tak boring lagi...


Cuti sekolah ujung tahun nie, aku dah tak pening2 dan tak payah nak risau2 lagi, sebabnya aku dah jumpa kat mana nak transit aniq nie. Alhamdulillah.... Allah telah mempermudahkan urusanku. Aku memang rasa lega dan seronok sangat, apatah lagi aniq.

27.9.2012 aku dah daftarkan Aniq untuk join Kem Pemantapan Al-Quran sempena cuti sekolah 2012 bermula:-

Tarikh    :  19 November hingga 30 November 2012
Hari       :   Isnin hingga Jumaat
Masa     :   8.30 pagi hingga 4.30 petang
Yuran    :   RM50.00 seorang
Tempat  :  Masjid Putra, PUTRAJAYA

Hari nie pulak, aku nak daftar Aniq untuk join Kem Tahfiz Al-Quran & Pemantapan Kefahaman Fardhu Ain (PEKFA) sempena cuti sekolah 2012 bermula :-

Tarikh    :  03 Disember hingga 21 Disember 2012
Hari       :  Isnin hingga Jumaat
Masa     :  8.30 hingga 4.30 petang
Yuran    :  RM50.00 seorang
Tempat  :  Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, PUTRAJAYA



Aku harap cuti sekolah kali nie, Aniq enjoy!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hai!!!