Get your own Digital Clock

Rabu, 3 Oktober 2012

tekad..nak tukar jugak


Yesss! Yesss!

Akhirnya..aku berjaya jugak. Memang dah lama aku nak tukar wajah blog aku nie. Tapi bila aku pilih ..pilih punya pilih. Tak jadik jugak...

Finally ...hari nie, aku dah tekad nak tekan save utk tukar..ini background baru blog aku lah. Aku sangat2 berpuas hati. Setelah sekian lama...ianya berwarna hitam dan gelap ya. Kini ianya berwarna apa ya?  Tapi sejuklah mata yang memandang. Pada pandangan mata akulah. Klu org lain aku tak tahulah hahaha!!!! dan aku masukkan lagu siapa entah (tak kenal pun). Tapi...pada aku lagu tu mcm best jer bila dengar, terbuai-buai jer perasaan nie.kih..kih..kih (apa sudah jadik)

Kenapa ina? free sangat nampak. Begini...minggu nie aku tak boleh nak buat apa2 sbb Kad Ep aku dah expired. Hari nie baru siap, insyaallah...esok aku dah kembali normal.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hai!!!