Get your own Digital Clock

Isnin, 30 September 2013

Roti arab pagi ...petang ....


Tetiba jer, lepas subuh aku dapat ilham nak buat ROTI ARAB nie, rasanya...dah berzaman aku tak buat. Al-maklumlah penyakit malas hari-hari ada, tapi semalam penyakit aku sembuh 'Alhamdulillah. Ter..rajin tak agak2. Pagi tu, aku bancuh utk 2 cawan jer. Berebut Aqil dengan Aniq..tak cukup. Kesianlah pulak aku nengoknya mcm pelarianlah pulak (tak cukup makan). Sebenarnya..aku pun makan catu-catu jer..mengenangkan bebudak tu punya perangai. Samalah jugak ngan ayahnya terpaksa beralah. Aku pun gorenglah mee utk tampung breakfast pagi tu.

Roti Arab bagi sesi pagi 

Petangnya pulak, aku bancuh 3 cawan (takut tak cukup). Alhamdulillah..tak berebut dah. Roti Arab nie, kami cicah dengan susu pekat manis jer...memang layannnzzz. Pagi, petang aku mintak en. suami tolong gorengkan sbb aku kena lenyek kat sebelah.Terima kasih en. suami atas kerjasama ya.

Roti Arab bagi Sesi petang

makan kenyang-kenyang ya

Atas permintaan sila rujuk kat sini ya Roti Arab @ Roti Puri

*tuang air tu sedikit demi sedikit sampai tak lekat ditangan. Klu dah cukup tak perlu habiskan air tu 
  ya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hai!!!