Get your own Digital Clock

Jumaat, 20 April 2012

Busy sangat ler tu...

Rupa-rupanya bulan April tak der entry ya. Nak story aper ya?? Serius aku ckp, aku memang sibuk bulan nie. Buat kerja org yang aku tanggung satu hal (berbayar), haa..sekarang nie pulak musim nak buat bajet 2013. Aku kena siapkan jadual gaji baru seramai 40 org dan lain2. Alhamdulillah..semuanya dah beres dengan jayanya hari ini. Harap2nya ok ya Puan... .Kerja2 kewangan aku pun boleh tahan jugak banyak. Tak perlah...lagi pun aku suka buat kerja2 sekarang berbanding jaga fail. Bukan apa ..boring sikit bila jaga fail dan dokumen tak berapa mencabar. Konon...(bukan ker dulu takut nak buat kerja2 kewangan). Betullah apa org kata

"Tak kenal maka tak CINTA"

Nak story aper lg ekk...tu jerlah kot. Oklah. Wassalam.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hai!!!