Get your own Digital Clock

Jumaat, 27 April 2012

Sabar jerlah...



Sakit jugak hati aku nie bila berurusan dengan hamba Allah yang sorang nie. Ikut angin dia jer..apa ingat aku tak der angin. Tapi aku tak pandailah nak mudi2 pada orang yang tak bersalah. Tak apalah mungkin cobaan utk aku dan cabaran buat aku utk tugasan hari nie. Aku hanya menjalankan tugas ikut arahan. Salah ker????
Kalau hamba Allah nie, tak der ati nak jlnkan tugasannya. Senang jer berhenti abis cerita kan..kan..ambik kau!!! bagi kat orang yang lebih suka dan bertanggungjawab. Ramai lagi kat luar sana yang nak kerja.

Apa pun alasan aku boleh terima, tapi boleh cakap elok2 tak. Berbahasa, bukannya susah sangat kan..kan. Nasiblah aku nie, bukan jenis yang gitu2. Alhamdulillah...klu tak, aku pun sama mcm hamba Allah nie. Ya..Allah berilah aku kesabaran dan Rahmatilah aku. Amin.....

2 ulasan:

  1. Banyak pulak dugaan ari ni yer? Banyakkan bersabar yer kak..dugaaaann :-)

    BalasPadam
  2. Tulah pasal...takper2!!!

    cobaan2....

    BalasPadam

Hai!!!