Get your own Digital Clock

Selasa, 19 Jun 2012

entah apa silapnya..tak bersarang






Frust tau....bila buat tak jadi. Aku niat nak bawak kek gula hangus utk Majlis Hari Jadi Saffiya comey Sabtu hari tu. Tapi hasilnya jadi macam gini. Maka terbantutlah hasrat murni aku tu. Tapi still boleh makan, tapi tak bersarang jer seperti yang sepatutnya. Tulah...lama tak buat, ginilah jadinya. hahahah!!!!

Akhirnya aku dan family yang perabihkan separuh, separuh lagi aku bagi adik aku yang sorang lagi tu..Hahaha!!! jadi mangsa aku.

Aku tau kenapa tak bersarang, salah satunya pasal telur ayam. Yang ke dua pasal cara bancuh. Aku tersalah steplahhhh...orang suruh masukkan susu pekat, aku pulak pergi masukkan tepung. Hahaha!!!! buat pasal lagi. Tulah hasilnya,,,tak bersarang semut tak nak dekat. Tak perlah nanti kita cuba lagi ok...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hai!!!