Get your own Digital Clock

Selasa, 5 Jun 2012

Tepung Kek Coklat Segera...


Tepung Kek nie..Kak Ngah aku mintak aku jualkan kepada sesiapa yang berminat hanya RM10.00 sahaja. Dia bagi aku sample nie masa aku singgah rumah dia Ahad petang bersamaan 3 Jun 2012. Dia memang minat jual2 nie. Aku pulak bukan pandai sangat (segan). Tapi dah dia bagi sample nie, aku tolong wawarkan utk kengkawan yang minat nak beli. Bolehlah buat2 simpanan utk raya nanti, senang dan cepat.


Bahagian depan

Cara Penyediaan

Aku tak sempat lagi nak cuba buat, nanti bila aku cuba buat dan menjadi aku post kat sini ya. Tunggu......!!!

2 ulasan:

  1. Berkecimpung dalam bidang keusahawanan pulak yer :-)

    BalasPadam
  2. aiyaaa!!!!

    wa... talak untung ma. Wa...jugak kena bayar ma...hehehe!!!!

    BalasPadam

Hai!!!