Get your own Digital Clock

Rabu, 13 Jun 2012

Layang-layang - Homemade




Jangan tak percaya ya...layang-layang nie, abg aku buat sendiri. Klu aku, tak kuasa... beli jerlah RM10.00 jer. Layang-layang nie diperbuat dari lidi penyapu kat belakang pintu rumah aku. Hehehe!!!! pastu guna plastik sampah yang tebal sikit. Last sekali diikat menggunakan benang sulam aku yang dah lama aku tak gunakan (peninggalan arwah mak aku) bayangkan dah bertahun ya. Benang tu masih dalam keadaan elok. Benang yang sama jugak abg aku gunakan untuk main layang2 nie. Harap2 tak putuslah hendaknya. Bila aku tengok hasilnya..mcm tak caya jer. Boleh ker terbang, takut2 tak sempat terbang dah bersepai...hik hik!!!

Sabtu bersamaan 9.6.2012 kitaorang try terbangkan layang2 dekat Tasik Cempaka. Cemas kauuu.....sib baik naik tinggi hingga benang terakhir. Yang ruginya..masa tu tak bawak kamera. Tak per..2x, next time ok.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hai!!!