Get your own Digital Clock

Jumaat, 23 Disember 2011

- Sekadar Kenyangkan Perut -

Petang semalam punyer citer........
on the way balik ke rumah perut nie, terasa lapar tapi tak ada selera. emmm!!! macam mana tu ya.
nak masak..mcm malas jer..jd sampai jer rumah, aku ternampak pisang emas tak berapa nak muda dan tak berapa nak masak. Hatiku berkata..nie klu rebus nie sodap jugak!! tanya org umah dia ckp tak nak. tak nak
sudah..

apalagi..aku ambik dlm 5 biji terus masuk dlm periuk dan rebus dlm 10 minit. Dah siap...

-
Pisang Rebus

setelah ditoskan

sedia untuk dimakan

Pisang rebus nie, aku biasa makan masa kecik2 dolu2. Anak aku pun baru semalam kenal dan makan pisang rebus nie. Sodapkan..anak2 ku. Lain kali kita rebus lg ya. Biasanya pisang rebus nie aku makan ngan gula..layan tu!!!!! tapi boleh jugak makan ngan madu. Trylah makan sedap..dan berkhasiat.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hai!!!