Get your own Digital Clock

Khamis, 1 Disember 2011

bila nak settle nie!!!




Bengang aku semakin membengkak nie... Bayangkan aku tepon dari 21.11.2011 sehingga ke hari nie (aku tak tepon lagi). Bendanya simple jer..tu pun susah sangat ker???

emel jer kat aku..tak payah anto pun kesini. Bukannya kita nak mintak dia duit pun, tak taulah sistem kerja dia orang nie macam mana. bendanya sehelai kertas jer, pastu settle. Aku nak tengok hari nie, boleh settle tak. Tak taulah macam mana aku nak usahakan lagi. Harap-harap dapatlah apa yang aku nak tu!!!


* Semalam terima melalui pos dan emel tapi hampeh, salah figurelah pulak. Apalah diaorang nie. Benda kecik mcm tu pun boleh salah.

2 ulasan:

  1. Alhamdulillah...

    akhirnya..petang Jumaat yang mulia ini, penantian aku berakhir sudahhhhh.....

    BalasPadam

Hai!!!