Get your own Digital Clock

Khamis, 22 Disember 2011

Ujung tahun yang "Stress"


Sebelum nie, senarai tugas aku lebih kepada menjaga dokumen, surat dan fail. Tahun nie pulak tugas aku jaga bab2 kewangan bahagian sbbnya K.ita dah naik pangkat jadi "CC". Aku sebenarnya tak pernah rasa stress bila ujung tahun. Tapi disebabkan aku dah buat kerja2 kewangan nie, barulah aku tahu betapa stressnya kak ita bila ujung tahun. OOoooo!!! mcm nie rasanya. Ok jugak..adventure gitu. Banyaklah kau ina.

Esok hari last aku kena pastikan semua Lo aku dah diambil tindakan. Penat jugaklah aku mengejar pembekal dan pegawai dari awal bulan Disember lagi ari tu. Alhamdulillah, esok tinggal 3 jer lagi utk disahkan. Pastu aku cuma perlu tunggu dan update jer dari masa ke semasa.

"Ya Allah Ya Tuhanku, Kau Permudahkanlah Urusanku.'' Amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hai!!!