Get your own Digital Clock

Khamis, 27 Disember 2012

Klinik gigi Bestari Sg. Ramal


Minggu lepas, keadaan gigi Aniq makin tak berapa ok ya. Ingatkan gigi aniq yang berlubang tu tak serius sangat. Hari aper ntah luperrr..lak. Dia ckp sakit kat gigi tu. Aku check punya check ada ketulan mcm bisul dkt gusi tepi gigi berlubang tu. Aik!!! serius nie..Lastly semalam petang, aku terjah klinik seperti diatas....tu pun aku dapat dari sumber google. Alhamdulillah..urusan kami berjalan dengan lancar. Nak cari klinik Dr. Kamil nie pun senang (dkt rumah kedai berhampiran dengan gerai satay Willy Kajang) conform jumpa. Rasanya Klinik nie ada buka cawangannya dekat Putrajaya Presint 15.

Aniq cemas jugak bila kata kena cabut. Dan..danlah tak nak makan gula2lah nak berus gigi selalulah. Sudah terlambat yaa..Aniq hahaha!!!! Masa Aniq masuk bilik doktor tu, aku tak ikut. Ayah dia yg follow. Beberapa minit kemudian Aniq keluar dengan keadaan yang keliru, sbbnya bila aku tanya 'sakit tak?? dia tak jawab. Rupanya dia rasa pelik, dia ckp mulut dia mcm senget. Hahaha...kesan dari ubat kebaslah tu. Alhamdulillah dia tak nangis. Syukur semuanya dah selamat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hai!!!

Catat Ulasan