Get your own Digital Clock

Isnin, 3 Disember 2012

Sesi ke-2 pulak


Pagi nie, Aniq akan meneruskan kelas pemantapan Al-Qurannya di Masjid Besi pulak selama 3 minggu. Hari nie, aku tidak perlu menunggu lama kat situ. Just dengar taklimat ibubapa jer..pastu aku tinggalkan Aniq utk aktiviti bersama kwn2 baru, ustaz dan ustazahnya. Sbbnya aku yakin dengan adanya pengalaman dia masa dekat Masjid Putra hari tu, Aniq pasti boleh menguruskan dirinya sendiri. Bukanlah..kata, aku nak lepaskan tanggungjawab cuma nak ajar dia berdikari dan yakin pada diri sendiri. Insyaallah Aniq pasti boleh. Cuma sebelum aku tinggalkan dia tadi, aku tunjukkan toilet kat mana dan dimana dia kena tunggu petang nanti.

Tak sudah disitu jer..aku dan amin berkejar pulak ke Koperasi Sek. Ren. Presint 8(2) utk beli buku Aniq utk Tahun 2. Lagi pun hari nie, first day koperasi dibuka utk ibubapa beli buku. Alhamdulillah masa aku sampai, tak ada saper pun lagi. Jadiknya mudahlah urusan aku hari ini. Tak perlu beratur dan menunggu lama mcm tahun lepas. Berpeluh dibuatnya...hehehe!!! 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hai!!!