Get your own Digital Clock

Isnin, 1 Julai 2013

Rezeki petang semalam....


Salam...

Semalam pulut daun palas sejuk beku yang aku order dah sampai. Petang tu jugak, aku kena ambil dekat rumah Cik A sbbnya peti ais rumahnya tak mampu nak tampung ketupat yang banyak tu. Sebenarnya, bukan aku sajer yang order..kawan-kawan yang lain pun order sama (utk bekalan bulan Ramadhan klu tak habis boleh guna utk raya sekali ya..)

Al-kisahnya...2 sahabat aku dekat pejabat mintak tolong ambilkan sekali oleh kerana terdapat sbb2 yang tidak dapat yang dielakkan. Oklah....sorang aku tolong simpankan dan sorang lg aku hantar dekat umahnya. Bila hulurkan ketupat dia..tetiba-tiba dia hulurkan Apam mini Cornetto. Alhamdulillah..rezeki anak-anak.

Banyak jugak dia bagi...mesti banyak dia buat

beginilah rupanya..bila kertas tu dikoyakkan, menarikkan!!!!

Aqil, action...

ngap..ngap !!! sedapkan. Terima kasih untie Yan.
Aqil, yang paling banyak makan apam nie ya.


2 ulasan:

Hai!!!