Get your own Digital Clock

Rabu, 18 Ogos 2010

Ayam masak merah berempah

Aku sebenarnya dah lama mencari kelainan utk masak merah sambal ayam,
sbb selalunya aku masak sambal merah ayam tak guna rempah2 nie.
Aku tak reti rempah apa yg boleh membuatkan sambal merah ayam nie jd sedap. Hehehehe.....jd petang Isnin ari tu..kat office (masa tu tengah free) aku terjumpa ler!!! resepi yg aku tengok mcm sedap jerrr!!! dlm blog nie
http://secubitgaramnor67.blogspot.com/ . Jadi dengan semangatnya, aku cubalah resepi ayam masak merah berempah nie, memandangkan bahan2 nya memang dah ada. Cuma aku tidak menggunakan serai dan bahan2 sampingan seperti resepi asal sbb dah malas nak ke (kedai).
-
-
-
Taraaaa......inilah hasilnya.

ayam masak merah berempah
***
Aku suggestkan kpd kwn2 semua cubalah.....memang sedap. Klu minat nak tau dan cuba resepi nie.... klik (aYaM mAsaK MeRah bEreMpaH)
-
-
Selamat mencubaaa!!!!!

6 ulasan:

  1. wah sedapnya, dalam pinggan Dumex lagi...

    wah wah wah

    BalasPadam
  2. memang sedap k.wana, cubalah!!

    nak.... resepi warisan dari bonda (ayam masak ros)nak buat koleksi dan mencuba. Jgn lupa ya!!!!

    BalasPadam
  3. tau la....hari nie kau X OOooopppss!!!

    BalasPadam
  4. Sedapnya..tapi belum sampai seru nak masak yg susah nie..nanti pas posa la kot nak cuba.

    BalasPadam
  5. cubalah!! cuba taw..jgn tak cuba. Kak ina bg semangat kat kau nie. Caiyok! caiyok!

    BalasPadam

Hai!!!