Get your own Digital Clock

Rabu, 4 Ogos 2010

HaRi iNi.....lewat


Hari nie, aku 1 family lewat gara2 terlewat bangun...tu step 1, jenguk kat tingkap bilik, hujan sedang turun...tu step ke-2, anto anak naik kete jln sesak pulak...tu step ke-3, sampai je..depan taska bila matikan enjin kereta terus dah tak boleh nak start...tu step ke-4, start punya start..tak leh jugak, eeemmm....call osman kwn aku...tu step ke-5, dia sampai bwk jumper naik moto...ate?? try tolak tak jln jugak, man pergi ambik kete...tu step ke-6, perut aku memulas...gie ler melabur kat Petronas sebelah....temenung punyer temenung*^&^6 dah siap...bang!!! dah boleh start....YeRRRR!!!tu step ke-7 (tq man and kwn kau tu), anto Aniq gie... Tadika...tu step ke-8, pastu....kami pergi cari bateri baru lerrr!!! kat bangi depan PKNS Bangi. Terbang melayang-layang kertas bernama duit...nak wat cam no...step ke-9, akhirnya sampai juger aku kat tempat kerja punch card pukul 10.23 pagi`alhamdulillah semuanya dah selamat...step ke-10.
-
-
-
-
Bila direnungkan kembali apa yg terjadi hari nie, semua nyer...telah dimudahkan dengan izinNya. Syukur alhamdulillah..........

8 ulasan:

  1. adusssss...kesiannye,tapi takpe mungkin ade hikmahnye semua ape yang terjadi...mane tau tahun hadapan di gantikan kete yang baru pulokkk..insya'allah..amin..

    BalasPadam
  2. yahooo..best nyerrr!!!!insyaallah ~ baik pulak adik aku nak tolong bayokan. TQ

    BalasPadam
  3. ehhh...ader aku cakap nak bayo ker...,tapi insya'allah kalau di takdirkan ALLAH aku dapat rezeki melempah ruah akan aku belikan ape saje yang ko mintakk..,hehehe....tu kalau aku dapat lerrrr..hikhikhik,kalau aku tak dapat aku mintak ngan ko pulok lah yerrrrr hohoho..

    BalasPadam
  4. boleh..haa..tp klu dah kaya jgn lupa aku lak!!!

    BalasPadam
  5. ooo...tak mungkin lupe dirie,insya'allah semugee suksessss amin...

    BalasPadam
  6. amin..

    baik nyer.. adik aku nie.

    BalasPadam
  7. Dugaan tu kak. Besanya sebelum nak dapat rezeki melimpah ruah kena la ditest dasat2 dulu..hehehe

    BalasPadam
  8. ha!!!...statement tu k. ina suka..heheheh. Tq yerrr!!!

    BalasPadam

Hai!!!