Get your own Digital Clock

Jumaat, 18 Mei 2012

Ada2 jer..lah korang nie


Hari nie, sekolah Aniq sambut Hari Guru. Semalam petang dah pergi cari hadiah utk 2 orang cikgu yang dia suka. Alhamdulillah settle..yang bestnya kad  kat hadiah tu dia tulis sendiri. Macam tak percaya anak aku dah besau yer dan dah pandai dah. Hari nie pulak dia tuntut nak makan ABC..sekarang nie dah pandai mintak nak itu nak ini. Anak..anak...

Aqil pulak, aku tengok dah ok sikit semalam. Alhamdulillah...apa yang aku perasankan, Aqil mcm tak sedap perut. Macam org merengat perut..tak der selera makan, tak nak menyusu dan berjalan pun tak nak. Malamnya hingga subuh aku dok urut perut dan belakang dia. memang nampak dia lega sangat lepas aku uli2 badan dia sehingga dia senawa. Lega agaknya...takperlah semoga Aqil cepat sembuh ya...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hai!!!