Get your own Digital Clock

Isnin, 28 Mei 2012

Aniq demam lagi -



Hari nie sepatutnya cuti sekolah nak tumpangkan aniq kat rumah chik aku selama 2 minggu. Tetapi memandangkan aniq demam tetiba pagi tadi. Niat terus bertukar ke plan ke 2, lepak kat office aku. Senang sikit aku pantau kepanasan badan dia. Tidaklah aku risau sangat, pagi tadi aku dah bawak gie klinik swasta. Malas nak tunggu lama2 kat klinik kesihatan (almaklum jerlah kan.) Silap hari bulan aku pulak yang demam. Kih..kih..kih..

Ini mesti demam sebab terlalu penat..sbb semalam aku dan adik aku pergi kenduri kat Melaka (terjah 2 majlis perkahwinan sekali) 1 umah kawan aku dan adik dan satu lagi umah kawan adik ipar aku. On the way nak balik tulah kami singgah zoo Melaka. Pusing sampai penat yer..memang penat, sib baik Aqil tak per2. Alhamdulillah. Abg aku tak ikut sbb dia gie Kursus kat Pulau Pangkor. Bagi peluanglah dia jalan2 ngan kengkawan.

Budak demam



 

1 ulasan:

Hai!!!