Get your own Digital Clock

Selasa, 15 Mei 2012

berakhir sudah...



Lalala....senang hati aku hari nie. Sebab apa ya? ha..sebab PA kat office aku dah kembali. Ringan sikit tanggungjawab aku. Just fokus kat kerja2 aku jer. 3 bulan aku tanggung kerja PA, bukan seminggu, atau sebulan ya. Lama tu...klu aku nak cutikan fikir 2 tiga kali sbb aku akan pastikan kerja2 PA settle, lebih-lebih lagi berkaitan mesyuarat, waran kapal terbang dan lain2. Yerlahkan....aku tanggung kerja PA nie berbayar, taknaklah pendapatan aku tu tak diberkati. Aku kenalah bertanggungjawab atas semua tugas2 PA tu. Takkan nak bebankan orang lain, pastu kita senang2 dapat upahnya. Tak sesuai....

Setakat ni dan sehingga semalam, Alhamdulillah aku dah buat yang terbaik dah utk pikul tanggungjawab tu. Insyaallah, klu ada rezeki aku nak kongsi dengan rakan2 yang banyak membantu selama aku tanggung kerja PA nie. Terima kasih ya kawan2.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hai!!!