Get your own Digital Clock

Rabu, 21 April 2010

Happy day

Aku tak tau nak tafsirkan apa yang aku rasa hari nie. Aku rasa seronok sangat, lega semua yang happy2lah dlm hati nie. Ibarat berbunga-bunga terbang. Nampak tak..apa tak nampak, alamatnya tak lamalah tu..he..he..gurau je. Nak kata birthday.. bukan, aniversary pun bukan, dapat hadiah lagi bukan. Sebenarnya hanya aku je yang dapat mentafsirkan kegembiraan aku nie. Alamak!!! ada hamba Allah nie mengacaulah...ketika idea aku tengah mencurah-curah nie. Jap!!!nie kenal tak siapa orangnya. Nie ha..aku post dengan gambar secret admire dia sekali.

eh...malu-malu!!
Tadi my sister tepon dari Sabah. Dia nak balik bulan 5 nie ada sepupu yang paling rapat nak kawin. Bestnya semua dapat together...gether....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hai!!!