Get your own Digital Clock

Selasa, 15 November 2011

dulu kecik jerk! sekarang dan besau.....


Nie gambar anak aku yang sulung versi masa kecik dan versi masa sekarang
umurnya dah 6 tahun
tahun depan dah nak masuk darjah 1
macam tak percaya jerk
anak aku dah nak masuk alam persekolahan


Anak aku yang nie, lain macam sikit, manja dia..bukannya manja sikit-sikit. Tapi manja lebih dari biasa. Hobi dia bercakap dan menangis dan menjerit. Kah..kah..kah..
  
Tengoklah gayanya tu...poyo jerk kan.


Ha..yang nie pulak, anak ke-2 aku. Tahun nie, dah masuk 3 tahun umur dia. Kejap betoi masa berlalu. Tup..Tup besau dah dia. Anak kedua aku nie, senang bawak runding.
Dia boleh layan diri, kurang manja dan pandai ngusik.


Nie..gambo dia yang terkini, sama poyo mcm abangnya jugak





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hai!!!