Get your own Digital Clock

Jumaat, 11 November 2011

"Terpaksa"...tutup sampai Rabu depan



Al kisahnya
Taska tempat anak-anak aku tu
telah ditutup "kuarantin" kerana terdapatnya kes kuku dan mulut
kesannya taska ditutup
dari khamis (10.11.2011) sehingga (16.11.2011)
Malam Rabu tu, memang aku serabut sikit
kat mana aku nak letak Aqil nie
nasib baik "Chik" aku sanggup
Alhamdulillah...

Bab Aniq tak kisahlah
sebab pagi hantar ke Tadika
tengahari "Amin" amik bwk gie office

Bukan aku dan dia tak nak cuti
ari tu baru jer ambik cuti pasal jaga aniq yang kena campak
cuti yang ada pun utk keperluan akan datang
lagi pun ujung2 tahun nie
kerja banyak yang nak kena settle
pengsan..
Alhamdulillah "syukur"...Allah permudahkan urusan kami
memang itu yang aku selalu pinta dariNYA





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hai!!!