Get your own Digital Clock

Selasa, 8 November 2011

Kek Gula Hangus Versi Ke-2


Ya Allah seronoknya, bila cubaan kali ke-2 nie menjadi. Aku dah niat, kek nie aku nak bawak gie umah makcik aku utk raya Aidiladha sebagai buah tangan. Kami adik beradik dah plan nak beraya dan berkumpul kat umah 'chik' pagi-pagi raya. Seronoknya!!!!


Aku buat kek nie, Sabtu malam tapi aku dah sediakan gula hangusnya awal2 lagi.

bila aku tengok kek nie kembang macam gini, dlm hati berkata-kata..jadilah
hendaknya kih!kih!kih!

tara....nielah kek gula hangus aku utk kedua kalinya.
Jadi...yahOOO!!!


Pagi Ahad tu, lepas solat subuh terus operasi tapow-menapow. Lemang tu, aku beli kat ngan umah aku, bagi aku sedap dan lemak oklah. Padan ngan harganya. Sambal tu aku bikinlah, pukul 6.00 pagi ya. Kek tu, mcm biasalah aku jugak yang bikinlah.


Nielah juadah ikhlas dari aku dipagi raya Aidiladha 2011


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hai!!!