Get your own Digital Clock

Jumaat, 25 November 2011

makan...makan...lenguh mulut nie ngunyah jer

pagi nie, sampailah sekarang mulut aku nie tak berhenti mengunyah
kebetulan pulak hari jumaat, rehatnya panjang
ate..makannya apa lagi macam-macam ada

pepagi lagi 7.30 pagi. aku, dia dan aniq sarapan kat kedai mamak kat presint 9. Aku makan sekeping roti telur dan teh ais kongsi ngan aniq.

Tengahari tadi gie bungkus nasi ngan gie totok, hik!!hik!!hik!! mampus aku klu dia tau
dah..kekenyangan, tak cukup ngan tu aku bersekongkol ngan kak wana makan muruku
banyak jugak..lah, sambil2 melayan kak wana mengomel

pastu...tak sampai 1 jam, kak shidah pulak bawak kuah durian panas2 baik dari ladang (pehhhh!!!)
cicah ngan roti, mak ai sodap tu
walaupun perut aku kenyang tapi nak jugak
makanlah 2 keping roti cicah kuah durian, masyaallah kenyangnya
terima kasih kak shidah, rajin betoi dia

selang beberapa minit pulak, si zurina bagi cekodok ikan bilis pulak. Alhamdulillah..rezeki2
tq zue
tulah..bak kata pepatah

"rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari"


oklah..takder idea dah. Sbb perut dah kenyang mata pulak dah ngantuk.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hai!!!