Get your own Digital Clock

Khamis, 3 November 2011

Kek Gula Hangus yang tak berapa nak bersarang...


Aku memang dah lama nak buat kek nie, tapi asyik delay jer sbb malas nak buat gula hangusnya.
Aku simpan resepi nie utk dicuba adalah dalam bebulan2..lamanya
hahaha...
tapi
semalam entah kenapa aku nekad nak buat jugak.
tak kisahlah jadi ker..tak jadi ker...gasakkkan
asal aku dah cuba....kan..kan...
cuba tengok gambar kat bawah tu...


nielah..rupa kek yang telah disejukkan utk dipotong nak bawak sikit utk kwn2 kita kat opis. Walaupun tak bersarang sangat tetapi sedap rasanya....betoi!!!!


Frust jugaklah bila tengok hasilnya, takper... tak per...aku akan cuba buat lagi tapi nak guna resepi yg lain pulak. Resepi yang baru nie..tak yah peram2 sampai 2,3,4 jam. Bakar jer terus.....nantikan Kek Gula Hangus edisi ke-Dua. Ok..

*selidik punya selidik rupanya susu pekat aku tu sejuk (dari peti ais) sbb tulah. Kata kak. shidah semua bahan kena suhu bilik. Ok bos!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hai!!!