Get your own Digital Clock

Jumaat, 27 Januari 2012

Boleh..bukannya tak boleh!!!

Seronok betoi aku petang semalam. Sampai jer rumah tak sabar2 aku nak lihat hasil kek batik aku buat mlm rabu ari tu. Belum sempat buat benda lain terus aku membegakan kek batik aku utk minum petang. Yes..yes..berjaya jugak. Aku telah berjaya mendapatkan potongan kek batik yang kemas dan cantik. Lihatlah dunia..lihatlah...Eeeeee!!! poyor jer. Mungkin pada kau orang benda nie biasa jerkan. Tapi pada aku pulak luar biasa tau. Ingat senang ker nak dapat hasil mcm gini. Alhamdulillah...lepas nie, aku try buat benda lain pulaklah. Yer..yer Oooooo jer.



Kek batik

Bahan2 kek batik nie sama seperti yang aku post ari tu cuma aku tambah sukatan air dan milo tu jer. Lepas nie, aku tak perlu was2 lagi nak hidangkan kek batik pada kengkawan dan sesedara. Ina Ooiiii!!! bila pulak kau nak membatiknya...hahahahah!!!!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hai!!!