Get your own Digital Clock

Isnin, 16 Januari 2012

Retreat 2012 ~ 13 Jan hingga 15 Jan dalam kenangan

Kami bertolak ke Glory Beach Resort lepas solat Jumaat. Sampai sana dalam pukul 3.15 petang. Aku kena datang awal dari kwn2 yang lain sbb aku salah seorang dari AJK penginapan. Bertanggungjawab mengagihkan kunci bilik dan pastikan peserta yang hadir dapat kunci bilik masing2. Aku jaga sampai pukul 6.30 petang jer sbb kami berganti.

Malam tu aku dah ada kelas sampai pkl 11.00 malam. Esok pulak sambung sampai pukul 3.30 petang. Pastu aktiviti family day dimulakan. Rasanya tepat pukul 5.00 petang sukaneka utk anak2 peserta dan 1 games utk dewasa. Banyak gambar retreat nie, tak sempat aku nak ambik. Aku ambik mana yang sempat jerlah..cukuplah sekadar tatapan masa depan. Sikit-sikit sudahhhhh!!!!!!



Aqil masuk acara kutip gula-gula bagi kanak2 berumur 3 tahun ke bawah. Aku siap masukkan baju aqil dalam seluar utk mudahkan aqil simpan gula2 tu nanti. Aku perhatikan aqil asyik kutip kiub2 jelly jer. Ate tu jer yang dia suka. Hehehehe!!!!!
-
-


Ha!!! banyak tu......hasil agak memuaskan. Syabas adik, nanti share ngan abang yer.

Yang abang pulak masuk game smatch Chong Wei. Kalah yer...tak perlah lain kali cuba lagi

Nie last games utk aniq. emm...tak silap aku namanya puzzle number. Peserta kena cantum dan susun nombor ikut urutan yang betul. Kalah jugak...tak perlah ya. Tahun depan aniq mesti menang pulak kan..kan. Jgn sedih tau!!!!

Malam pulak ada acara makan-makan. Memang tidak mengecewakan menunya. Cuma aku tak larat nak makan banyak2. Klu ikutkan hati....tak bernafas aku. Nie, gambar kenangan kat meja makan masa nie makanan tak boleh ambil lagi.

  nampak tak aniq pakai baju ala hero hindustan, malam tu aniq dan aqil masuk acara pakaian beragam. Aku masukkan nama diaorang utk dapatkan hadiah sagu hatinya yang memang best.

last sekali aku nak post gambar 2 beradik nie, mandi kolam sebelum bertolak balik



2 ulasan:

Hai!!!