Get your own Digital Clock

Khamis, 5 Januari 2012

Kuih Cek Mek Molek ~ bekal kami anak beranak pagi nie

Semenjak aniq dah masuk darjah 1 nie, start Rabu 4.01.2012 semalam. Aku dah kena standby bekal utk dia setiap pagi. Tak kisahlah aku sediakan sendiri atau beli. Setakat nie, aku masih bertahan utk sediakan sendiri. Semalam pagi aku bekalkan aniq nugget ayam. Hari nie pulak, aku bekalkan Kuih Cek Mek Molek hasil dari air tangan sendiri. Sebelum nie, aku pernah jugak buat tapi dah bertahun yer...dan blog aku nie pun belum wujud lagi. Oleh kerana itu, aku nak abadikan 'Cek Mek Molek' aku nie kat sini, utk kenang2an. Aku takut entah bila pulak aku nak membuatnya. Terukkan.....


Kuih `Cek Mek Molek

Rentetan cerita:-

Sabtu 31.12.11 Beli 3 ketul keledek Merah kat Pasar Putrajaya
Rebus malam tadi
Dohkan malam tadi (tepung gandum)
Bentukkan malam tadi (inti gula pasir)
Goreng pagi tadi
dah siap utk dibekalkan



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hai!!!